Wednesday, October 3, 2012

These are the days of our lives



Otilia povesteste pe blogul ei despre diminetile noastre http://capracutreiiezi.blogspot.ro/2012/10/diminetile-noastre.html si realizez ca e tare obosita, dar stiu ca cei trei iezisori ii dau putere sa mearga mai departe. Asa e mereu: dragostea iti da puteri nebanuite!
Desi dragostea pe care o ofer eu e infima in comparatie cu cat simt ca ofera ea, tot am sentimentul ca eu am fost binecuvantata sa primesc atat de multa dragoste pe pamantul acesta, incat nimeni nu are mai multa decat mine.
Desi copilaria mea nu a avut nimic spectaculos in ea, ai mei neducandu-ma in excursii si neoferindu-mi nici un fel de distractii, am flash-uri cu momente in care eram atat de fericita incat nu am cum sa le uit vreodata. Sunt scene cand ma bucuram de caldura soarelui mergand pe un drum plin de praf cu picioarele goale, sau cand alergam prin lanul de grau, sau cand stateam intinsa pe iarba si ma uitam la nori, sau cand ma rataceam in padure prefacandu-ma in gandul meu ca nu gasesc drumul catre casa pentru ca apoi sa o rup la fuga pe coasta in vale de teama ca gandul sa nu devina realitate si multe, multe altele... O frumusete care mi s-a intiparit in suflet si care m-a ajutat, cand am crescut, sa-mi regasesc puterile atunci cand ma intorceam acasa cu spatele incovoiat de greutatile orasului aglomerat in care trebuia sa supravietuiesc singura.
Flash-urile acestea le recunosc cand ascult piese din muzica mea favorita ca "High Hopes" (Pink Floyd) http://www.youtube.com/watch?v=9OTBK5HBx3M , "These are the days of our lives" (Queen) si multe altele.

"The grass was greener/ The light was brighter/ With friends surrounded/ The nights of wonder"
Atunci cand nu ma pot intoarce acasa la izvorul meu de energie, ma ajuta muzica sa ma regasesc. Deunazi priveam fascinata un videoclip cu Freddie Mercury si simteam ca prind viata, ca ma transform sufleteste, ca muzica si anumite gesturi ale artistului ma definesc, ca anumite fete ale uratului se transforma instantaneu in frumos, ca parca greul nu mai a atat de greu.
Cred ca muzica e o pastila care amorteste partea aceea din creier si din suflet care simte durerea si, desi durerea nu dispare, parca e mai usor de suportat; si ca are efectul marijuana trezind un pic subconstientul si transformand realitatea. Si cum nu oricine e capabil sa faca muzica si sa transmita o stare de spirit, ma gandesc la artistii care au putut si pot face asta si nu inteleg paradoxul prin care ei sunt capabili de o astfel de creatie, desi vietile lor sunt atat de imorale unori si faptele lor greu judecate de oameni. Sper ca Cel de Sus sa nu-i judece ca noi pe artisti, ci dupa dragostea pe care au sadit-o in sufletele semenilor lor.

Ma gandeam de dimineata ca de multe ori, retraind anumite momente din trecut parca te bucuri mai mult de ele atunci cand ti le amintesti decat atunci cand le-ai trait efectiv. O stare de spirit, o melodie, un miros, un gust sau orice altceva pot sa-ti trezeasca la un moment dat, pe neasteptate, amintiri frumoase (sau mai putin frumoase) si care schimba clipa prezenta aducand lumina si bucuria din acel moment. Am citit undeva ca la batranete, neputinciosi fiind, oamenii se hranesc cu clipele fumoase traite in tinerete. Asadar, cred ca, atat cat sta in puterea noastra, ar trebui sa facem fiecare clipa traita sa conteze si sa fie demna de amintirile noastre de mai tarziu. Sa fii recunoscator pentru ce ai primit in viata si sa primesti deranjul cu bucurie si cu zambetul pe buze, pentru ca in clipa urmatoare sa-l dai uitarii si sa ramana doar bucuria.

These Are The Days Of Our Lives
Songwriters: Brian Harold May;Freddie Mercury;John Deacon;Roger Taylor

Sometimes I get to feelin'
I was back in the old days long ago
When we were kids, when we were young
Things seemed so perfect you know?

The days were endless, we were crazy we were young
The sun was always shinin' we just lived for fun
Sometimes it seems like lately I just don't know
The rest of my life's been just a show

Those were the days of our lives
The bad things in life were so few
Those days are all gone now but one thing is true
When I look and I find, I still love you

You can't turn back the clock, you can't turn back the tide
Ain't that a shame?
I'd like to go back one time on a roller coaster ride
When life was just a game

No use sitting and thinkin' on what you did
When you can lay back and enjoy it through your kids
Sometimes it seems like lately I just don't know
Better sit back and go with the flow

'Cos these are the days of our lives
They've flown in the swiftness of time
These days are all gone now but some things remain
When I look and I find no change

Those were the days of our lives, yeah
The bad things in life were so few
Those days are all gone now but one thing's still true
When I look and I find, I still love you
I still love you

Si un video care imi place: Queen - One Year Of Love: http://www.youtube.com/watch?v=EgVlnvARvPM&NR=1&feature=endscreen

2 comments:

  1. Foarte misto pasajul din copilaria ta! M-ai dus de pana pana acolo si am alergat cu teama sa nu ratacesc drumul spre casa, cu care doar cochetai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, mi-as dori ca fiecare copil sa poata avea parte de asa momente frumoase care sa-l insoteasca toata viata. Stii ca si acum imi vine sa ma duc pe acolo si sa fac acelasi lucru? Numai ca acum mi-e teama cu adevarat ca voi rataci drumul...

      Delete