Monday, October 15, 2012

Dragul meu

Cand erai mic iti puneam "Gogosica" pentru ca erai si grasut, mai apoi ti-am spus "Talpa iute" pentru ca fugeai repede. Cand ai terminat gradinita ti-am spus "Raza de soare" pentru ca ai avut la serbarea de final rolul razei de soare si bunica ti-a si tricotat un tricou cu "raze de soare" de care nu ai vrut sa te ami desparti. In vara aceasta, datorita maiestriei tale in ale gospodariei ti s-a spus "Fermierul sef", acum eu iti spun "Vorba dulce" pentru ca serile trecute m-ai mangaiat cu vorbele tale dulci.
Tu ai spus ca oamenii ar trebui sa se roage mai multi odata, iti imaginai chiar cum ar fi sa se roage toti cei 7 miliarde in acelasi timp "si cu voce tare pentru ca Doamne - Doamne sa-i auda bine. Altfel, El va fi nevoit sa se aplece cu urechea catre Pamant pentru a ne auzi ruga, iar daca o vom spune prea incet, Il va durea spatele stand aplecat".
Aseara mi-ai spus "Mama, in gandul tau poti sa ai orice voce, chiar si vocea masinii. Pestii nu vorbesc pentru ca nu vor sa fie auziti de oameni. Daca i-ar auzi, oamenii i-ar prinde mai repede."
Si ultima replica, dupa insistente mari sa mergem la culcare "mami, maine dimineata la ora 7 sa pui cocosul sa sune, dar sa nu ai mila!"
Intr-adevar mama, dulci sunt vorbele tale pentru mine!

2 comments:

  1. dragul de el!!!! :)))))
    Cu drag Lili!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da Lili,
      As spune dragii de ei toti pentru ca sunt atat de curati si uneori ne uimesc cu cuvintele si gesturile lor! Chiar ma gandeam ca generatia lor va fi una foarte interesanta atunci cand vor fi pe picioarele lor tinand cont ca noi, parintii din ziua de azi, chiar ne ocupam de ei si au atata deschidere. Eu cred ca vor iesi niste oameni foarte frumosi. Pupam si la puiul tau si sper ca sunteti bine. Sunt sigura ca e o minunatie de omulet.

      Delete