Wednesday, October 3, 2012

Ce ti-e cu schimbarea!


Acum cativa ani, inainte de criza, vrand sa fiu si eu in randul lumii moderne, mi-am zis ca nu pot sa ma mai tund oriunde pentru ca deh, tre' sa arat bine si nu oricine se pricepe la astfel de mestesug, deci trebuie sa merg la un stilist celebru. Nota de plata a fost simpla: 70 Eur/tuns care a durat fix 5 minute pretioase ale artistului in care a facut 3 taieturi artistice in parul meu + o doza de indiferenta de genul "eu sunt mare tu esti mic si mi se rupe de tine pt ca oricum am destui clienti" si uscatul + intinsul parului de o fata de acolo din salon. Rezultatul a fost multumitor, nimic de zis, insa raceala personalului ingamfat de asa mult talent m-a facut sa nu mai trec vreodata pe acolo. La fel si in magazinele de imbracaminte, incaltaminte, cosmetice etc... nu puteai sa mai ajungi la nasul vanzatorilor care te priveau de sus cu niste aere de nu stiai pe unde sa cauti usa si sa iesi mai repede. Daca din intamplare aratam mai rau in ziua respectiva si eram si mai modest imbracata, greu reuseam sa primesc atentia cuiva din staff-ul magazinului. Pastrand nota, la fel, am vazut in jurul meu zeci de pitzi corporatiste imbracate bine cu niste aere de mari inteligente (artificiale :D) si de fiinte pretioase ca nu mai puteai sa scoti trei vorbe fara sa te contrazica cu experienta lor (de figurante) in ale afacerilor, dar si in viata de zi cu zi. Ma simteam chiar complexata daca era cazul sa merg la banca si in contul meu mai erau 3 lei cu minus sau daca masina mea ieftina mai era si nespalata trebuind sa o parchez la 200 m de ceilalti si sa ma fac ca nu o cunosc de rusinea saraciei!

Zilele trecute am gasit pe mail-ul meu o invitatie de la unul din site-urile care vand vouchere online si am intrat, de curiozitate, sa vad despre ce e vorba si daca functioneaza. Asadar mi-am luat un voucher cu 29 Ron la un coafor pe Dorobanti pentru spalat, tuns si coafat! M-am dus acolo reticenta gandindu-ma fie ca e vorba de o bomba de salon unde o coafeza fara experienta imi va strica parul, fie ca e o teapa. Dar am indraznit si m-am dus, iar experienta a fost destul de placuta. Salonul arata bine si de cand am intrat mi-au cerut voucher-ul ca si cum as avea o comoara pretioasa, fata se pricepea la tuns si a fost mereu zambitoare, iar rezultatul a fost multumitor. Mai mult am primit consultatie gratuita pentru diversele metode de fotoregenerare si epilare definitiva. Wow! Primul loc in care nu mi-a fost rusine sa arat un voucher!

De curand vechiul meu fier de calcat s-a spart asa ca, vrand-nevrand si cu sau fara bani, trebuia sa-mi cumpar unul. Am zis ca daca tot dau un ban macar sa faca si am decis sa-mi iau statie de calcat, calitatea calcatului si durata de viata a hainelor calcate facand diferenta. Pretul insa nu e chiar mic si nu puteam sa platesc suma odata. Credit card nu am, deci ce puteam sa fac? Am vazut ca daca ai card avantaj poti sa iei in rate, dar eu nu am card avantaj si oricum dureaza ceva pana mi-as face unul, iar "fiara" imi trebuia acum! M-a ajutat cineva din familie imprumutandu-ma cu suma si am decis sa aplic pentru un card avantaj. Banca m-a sunat imediat si tipa de la telefon era extrem de draguta! Deci se poate sa te porti frumos cu un om care nu are bani! Aham...

Am prins curaj si am intrat intr-un magazin de tzoale pt copii, iar vanzatoarea s-a repezit spre mine pentru a ma invita sa vad noua colectie. "Vreau sa vad doar raionul de reduceri" i-am explicat eu! Ma asteptam sa-mi arda o privire superioara sau sa-mi arate gretos raionul apoi sa plece, insa nu a fost asa: M-a condus acolo si m-a jutat sa gasesc ceea ce cautam cu destula amabilitate.

Ce sa zic, vremurile se schimba si odata cu ei oamenii! Ce nu-mi place e ca trebuie sa fie asa.

No comments:

Post a Comment