Wednesday, October 31, 2012

Recunostinta

Bucura-te, cel ce degraba alergi in ajutor; [...] Bucura-te, ca in chip minunat pe credinciosi i-ai ajutat [...] Bucura-te, cel ce luminezi mintea nestiutorilor; Bucura-te Parinte Nectarie!
Dupa modelul Otiliei si al Lilianei am descoperit ca, de fiecare data cand ii cer sincer unui sfant ajutorul, acesta nu refuza  sa mi-l acorde intocmai ca Invatatorul nostru, Domnul IIsus Hristos. Si multe au fost barierele de care am trecut cu bine rugandu-ma. Si nu oricum, le-am trecut intr-un chip minunat si pot fi puse cu succes in ciclul "viata bate filmul" cum bine spunea un prieten drag. Si am mai descoperit ca, daca inainte de bariera era ceata si frig, dupa ce am facut pasul dincolo de ea am descoperit lumina si caldura. De dimineata imi spuneam ca Iisus Hristos nu are cum sa ma iubeasca pentru ca eu nu sunt ca el: cu inima mare, blanda si de ajutor. Nu m-am simtit asa sub ploaia din fata barierei. Dar spre seara norii s-au mai rarit si o raza de soare m-a incalzit chiar bine contrazicandu-mi gandul ca nu ma iubeste si rusinandu-ma de faptul ca, in ciuda necuratiei mele, iubirea mi-a fost totusi trimisa. Si ce apus de soare am vazut!

No comments:

Post a Comment