Friday, May 24, 2013

Ploaie


Pe 22 Mai eram trista rau. Am condus plangand tot drumul.
La radio se auzea"In for the kill"...
http://www.youtube.com/watch?v=tXtATeQ7GKg
Era ora 10.17 si intram in parcare.  Am ajuns in birou si o voce dulce canta dintr-un calculator: cand te-am cunoscut Cristina aveai parul frumos rau ...
http://www.youtube.com/watch?v=9Ex0MQt86Zo
Apoi a sosit VF cu o veste buna :"s-a rupt apa". Un coleg astepta marea intalnire cu fiul sau.
M-am bucurat mult pentru el, dar imi era si dor de iubita mea si o tristete calda ma invaluia.
Am ajuns acasa tarziu si am gandit ca e bine sa nu mai port doliu de haine. Ea e in sufletul meu si acolo va ramane pe veci. Cand voi muri voi fugi in mare graba sa o caut printre stele.
M-am schimbat in blugi si o bluza alba si am plecat la ziua de nastere a verisoarei CI. Seara a fost placuta, pot sa spun chiar frumoasa pentru ca ploaia si-a facut loc in programul special venind cu tunete si fulgere si obligandu-ne pe cei aflati la mese pe terasa sa ne inghesuim sub o prelata. Asa am fost mai aproape unii de altii si ne-am bucurat ca niste copii de ploaia de vara.

 

No comments:

Post a Comment