Tuesday, September 17, 2013

The Wall

 28 August: Concertul "The Wall" al alui Roger Waters din Bucuresti. Mi-am comandat biletul de anul trecut pentru a fi sigura ca nu ratez acest concert pe care pot sa-l numesc concertul vietii mele de pana acum. Daca ceva m-a impresionat cu adevarat in viata a fost filmul "The wall" pe care l-am vazut la Institutul Francez in studentie, indragostita fiind de Pink Floyd inca din liceu. Pe vremuri am invatat pe dinafara versurile de pe acest album si le traiam cu intensitate in inocenta mea de om tanar. Am realizat in timpul concertului ca mi le aminteam cu usurinta in mare parte, iar daca am regretat ceva a fost faptul ca LP nu a putut sa ajunga. El, omul pentru care s-a inventat Pink Floyd!
In seara aceea trebuia sa ma intalnesc cu colegii de la munca pentru a sta impreuna, insa dupa cateva schimburi de mesaje nu am reusit sa ne regasim pentru ca eu am ajuns cu ceva timp inainte. Eu care intarzii intotdeauna! In final am prins un loc pe primul rand din fata si am decis sa raman acolo tinandu-ma de gardul acela pana la finalul concertului.Cateva zile dupa aceea mi-a rasunat in minte melodia "Good bye blue sky" si ma gandeam cat de actuale sunt versurile acestui album chiar daca a fost scris cu multi ani in urma.





































No comments:

Post a Comment