Thursday, August 1, 2013

Frici

Cand vorbesc cu Lili parca tot universul isi aliniaza planetele pentru mine, in bine, desigur! "Dumnezeu te ocroteste, El creaza o cupola protectoare pentru toti care au copii! Fii cu inima deschisa! Chiar daca ai trecut prin incercari grele, tu tot in picioare ai cazut!" Asa imi spune si primesc vesti de la ea exact cand beleaua e mai mare. Sau cel putin asa o vad eu.
Mi se intampla frecvent ca atunci cand imi pierd increderea, cineva sa ma sune si sa-mi spuna: ai incredere! Cineva care in mod normal nu stie ca mi se intampla ceva!
Cica la 7 ani se repeta anumite lucruri din viata ta, asa mi-a zis astazi... Oare ce ce faceam acum 7 ani? Ah, da stiu: pe 30 mai la 5 dimineata goneam trecand pe rosu cu masina catre Cantacuzino. Eu ma ofilisem de dureri si parca totul in jurul meu amortise, iar o liniste matinala scaldata in raze curate de soare se asternuse. Doar melodia aceasta se auzea la radio: http://www.youtube.com/watch?v=OfJRX-8SXOs
Pe vremea aceasta botezam....

Oricata frica ar fi in mine acum, nu la ea trebuie sa ma gandesc. Ma rog pentru iubire. Sa ma invredniceasca Tatal ca in suflet sa am multa multa iubire si atunci de nimic nu imi va mai fi teama! Decat de El, desigur!

 

No comments:

Post a Comment