Monday, January 21, 2013

Ingeri pe Pamant!

- Mami, cati oameni sunt pe Pamant tot atatia ingeri sunt!
- Da mami, cel putin...

Deci eu sunt mai norocoasa pentru ca am doi ingeri cu mine in permanenta. Unul al meu si unul al viitoarei mele fiice. Simteam eu ca e ceva mai multa energie pozitiva in jurul meu, dar nu stiam de unde vine :).

Duminica ne-am propus sa facem gogosi, dar nu gaseam reteta aceea pe care o am de la o vecina care face cele mai bune gogosi din lume:
- Mami, vreau sa te ajut si eu!
- Bine mami, hai la bucatarie! Si-a pus sortul de gat, a tras un scaun pe care sa stea in picioare pentru a ajunge la blat si se chinuia sa ia un castron mare din dulap.
- Pui, nu gasesc reteta de gogosi!
- Lasa mami ca inventam noi una!
Am inventat o coca cu oua, lapte, drojdie, faina, sare, zahat, unt si au iesit niste gogosi grozave. Dar sunt sigura ca secretul sta ascuns in palmele puiului de om care a framantat coca pana a devenit perfecta. Si mai e ceva: dragostea pe care el o pune in lucrurile pe care le face!

No comments:

Post a Comment