Monday, July 6, 2015

Culese de prin caietele tineretii


Doamne, esti ca o raza de lumina cand ma aflu in intuneric si mi-e frica si, dupa ce ies din intuneric, iar teama dispare, imi zic: trebuia doar sa fac un pas pentru a ajunge aici; oare de ce trebuia sa-mi fie frica? Eram atat de disperata si, dupa ce a aparut raza, m-am gandit ca nu trebuia sa ma tem atat!

Se uita... multe lucruri se uita! Prin uitare, Dumnezeu le-a mai dat un lucru bun oamenilor. Uneori e necesar sa uitam pentru vindecarea noastra. Sa uitam INSA doar ce nu merita pastrat in memorie! Restul e pretios. Asemenea florii cu parfum si spini, vom rupe spinii si vom pastra parfumul.
Vise...iluzii! Nu e bine sa te pierzi in ele! Trebuie sa fim convinsi ca intotdeauna e posibil sa fie mai bine. Altfel, irosim timpul.
Chiar daca viata e scurta, trebuie sa invatam intai; pentru a stii apoi sa traim clipa; pentru ca viata e scurta.
Fiecare clipa are pretul ei si te va dispretui daca nu stii sa o pretuiesti. Ca ea sa te iubeasca, tu fa-o frumoasa si iubeste-o si tu! Clipa mea e sora cu clipa ta sau poate sunt aceleasi, de aceea trebuie sa o faci frumoasa, pentru noi, pentru cei din jur. Sa nu uitam si sa uitam. A fi si a nu fi. Trebuie sa gusti din amandoua. Din "a nu fi" pentru a vedea cum e cu "a fi" si din "a fi" pentru a vedea ce inseamna "a nu fi".
Cel mai important e sa inveti bine. Lupta vine de la sine, dar daca ai cunoastere, victoria vine singura.



<< Cat de iritanta e aceasta chestiune a sinceritatii! Sinceritate! Cand vorbesc despre aceasta nu ma gandesc decat cu sinceritatea ei la ea. Daca ma intorc spre mine, incetez sa inteleg ceea ce acest cuvant vrea sa spuna. Niciodata nu sunt ceea ce cred ca sunt - si aceasta variaza fara incetare, in asa masura incat, daca nu as fi acolo pentru a lega fiinta mea de dimineata, nu ar mai recunoaste-o pe cea de seara. Nimic n-ar mai fi diferit ca mine decat eu insumi. Aceasta nu e decat solitudinea...>>

<<Atunci mi se pare ca viata incetineste, se opreste si ca eu incetez sa mai exist. Inima mea bate doar prin simpatie; nu traiesc decat prin altcineva.>>

<<Niciodata nu ma simt traind mai intens ca atunci cand ma eliberez de mine insumi pentru a deveni un oarecare om in acest univers.>>

<<Omul iubeste ceea ce-si imagineaza sa iubeasca. De aici gandesc ca el se imagineaza iubind ceea ce iubeste. In domeniul sentimental, realul nu se deosebeste de imaginar.>>



No comments:

Post a Comment