Monday, July 13, 2015

Ce este iubirea?


Am aflat ca singura forma de lupta cu care poti sa invingi in orice batalie e iubirea.
Iubirea are putere sa treaca dincolo de fizic, dincolo de psihic, dincolo de arme, dincolo de tridimensional, dincolo de lumea aceasta deschizand drumul direct catre ceruri! Ea intotdeauna invinge in lupta, vindeca, incalzeste, armonizeaza, te face frumos, te mantuieste! Si te face omul pe care chiar tu sa-l iubesti.
Zilele trecute mi-am dat seama clar de un lucru: eu nu stiu sa iubesc! Ce gol mare e sa poti sa simti aceasta ca fiinta umana! Cred ca acesta e unul dintre cele mai mari pacate ale omului: sa nu stie sa iubeasca. De aici pleaca toate.

Dar ce este iubirea? Pentru mine Iubirea e bucurie... e atunci cand plutesti pe nori, cand nu te mai doare nimic, cand nu te mai temi deloc, e atunci cand nimic rau NU TE MAI ATINGE! Doamne ce sentiment de libertate!

Seminar despre translighters: timpul vietii si viata timpului!
Melodia Madonnei: "you only see what your eyes want to see..."

Am aflat ca viitorul poate influenta trecutul...
L-am intrebat pe Dumnezeu daca ma mai iubeste. In minutele urmatoare am plecat catre casa si nu primisem nici un semn. Nu ma mai gandeam la nimic cand m-am oprit la semafor si priveam in gol spre masina vecina. Imaginea de acolo m-a rascolit maxim: o fetita dulce, mica (vreo 3 -4 ani), cu ochelari roz si un zambet de inger imi facea cu mana. I-am zambit si i-am facut si eu cu mana apoi mi-am mutat privirea in alta parte pentru o secunda. M-a intimidat! Cand m-am uitat din nou catre ea, in continuare imi zambea si ma saluta. Nu stiam cum sa reactionez, nu stiam ce va zice mama ei care conducea. I-am zambit in continuare si, timp de aprox 2 min cat a mai durat semaforul nu si-a luat ochii frumosi de la mine si mi-a zambit in continuu. A lasat urme in sufletul meu cu zambetul ei. Probabil ca cineva de departe imi transmitea ceva prin ea. Cu cateva seri inainte vazusem Hamlet. Monologul din actul III nu m-a lasat rece! Mi-a ridicat la fileu problema sinceritatii si a iubirii adevarate. Apoi bona lui David a venit sa-mi intareasca pentru a 3-a oara credinta ca mi s-a raspuns la intrebarea daca Dumnezeu ma mai iubeste. Mi-a povestit cum ca ea are o legatura speciala cu arhanghelul Mihail si intr-o zi cand  mergea pe strada se intreba daca el o iubeste. In secunda urmatoate pasii i s-au oprit si la picioarele ei in tarana era un pandantiv pe care scria "te iubesc". L-a luat si l-a pus in portofel, iar de atunci nu se mai desparte de el. Mi-am amintit ca odata, cand imi era foarte greu, la fel m-am intrebat daca Dumnezeu ma iubeste. Si nu vedeam nici un semn. Mergeam si priveam in gol catre nori. Deodata m-a fulgerat un gand: si daca chiar ma iubeste asa murdara cum sunt? Daca e chiar asa? Sentimentul de bucurie care m-a cuprins atunci m-a coplesit si am stiut ca multe lucruri bune ma asteapta.

Inainte de ultimul curs de biografie am avut trei vise unul dupa altul: cineva dintr-o alta dimensiune mi-a zis ceva despre faptul ca viata oamenilor e viata vietii, apoi am vazut doua paini bune, frumoase, perfecte, amandoua facute din acelasi aluat, la fel. Pe una trebuia sa o pastrez si pe cealalta sa i-o dau fratelui meu, insa parca una era mai frumoasa. Nu stiu pe care am ales-o!
Ultimul vis era cu un sarpe care ma bantuie de mult in vise si care de data aceasta era destul de mare. Crescuse de-a lungul timpului si il puteam vedea clar. Era un sarpe alb cu negru de casa. Doamne ce mare era! Tot timpul el a fost in preajma mea cumva si in trecut l-am omorat si a reaparut, insa acum golisem camera in care a stat destul de mult si nu mai avea unde sa se ascunda. Fugea, iesea afara. Ma uitam sa inteleg unde a disparut si aveam sentimenul ca s-a dus in camera vecina la colega mea. Ma intrebam daca nu cumva se ascunde dupa un mic dulapior in care mai erau niste carti ravasite, dar nu cred ca mai era acolo pentru ca locul era ingust, iar el era destul de mare si s-ar fi vazut. A doua zi LP mi-a povestit ca facea curatenie intr-o magazie la el acasa si a dat de un serpisor de casa.
Azi noapte am vazut "Interstellar" .
In timp ce scriam acum, la radio am auzit Pink Floyd.
Ce e Doamne iubirea? O sa invat sa iubesc vreodata?


No comments:

Post a Comment