Wednesday, May 20, 2015

Life is beautiful!





Life is beautiful! Asta ar trebui sa imi amintesc in fiecare sencunda pe care o dedic plangerii de mila. Da, imi plang de mila, sunt slaba de inger, vai saraca de mine, prin ce trebuie sa trec! Nu-mi place job-ul, ma supara copilul, ma supara vecina, s-a stricat masina! Ma lamentez in loc sa lupt, sa iubesc si sa ma bucur de viata. De ce trebuie sa fac lucruri ce nu trezesc nici un fel de pasiune in mine si sa ma oftic in loc sa caut lucrurile ce-mi plac, sa schimb un pic directia, sa-mi fac timp pentru pasiune daca asta doresc? Sa lupt in loc sa ma plang. Sa scot din situatia urata partea buna care imi da forta sa ma indrept catre situatia frumoasa. Trebuie sa existe... intotdeauna e ceva acolo bun! Si nu se poate sa nu fie un prieten prin preajma!

Cat de frumoasa e tineretea! Mai ales dimineata! Mai ales in locuri frumoase! Mai ales alaturi de prieteni! Mai ales cand faci ce-ti place!
https://www.youtube.com/watch?v=RgKAFK5djSk

No comments:

Post a Comment