Tuesday, February 11, 2014

O zi oarecare


S-a marit ziua, uraaaaaaaaaa. Deschid ochii si e lumina! Pe fereastra vad cum bate soarele in ferestrele din blocul de vis-a-vis. O sa fie o zi frumoasa! Il trezesc pe David si ii spun ca astazi o sa fie cea mai frumoasa zi de pana acum! Se ridica din pat sa vada despre ce e vorba si se culca la loc. Ar vrea sa fie week-end!
Ii sarut picioarele, ca in fiecare dimineata si ma bucur maxim. Sunt cele mai frumoase picioare pe care le-am vazut! Si el e ingerul meu de matase. Daca as sti cum sa-i fac portretul pe hartie ar trebui sa folosesc num ai linii fine. Ma bucur din tot sufletul cand ma uit la el. MULTUMESC DOAMNE pentru fiinta aceasta minunata pe care ai trimis-o in casa noastra.
Plecam la scoala, soarele straluceste tare pe cer. Cred ca sunt 5-6 grade afara si zapada se topeste. Da, e o zi frumoasa! Ma intorc acasa sa las masina si-mi dau seama ca m-am imbracat totusi subtirel si mi-e rece la picioare. Urc in apartament si nu-mi vine sa mai plec. Aranjez un pic, pun grau la porumbei, imi fac o cafea, ma asez pe canapea si ma joc pe telefon. Nu vreau sa ascult stirile, mai bine plec. O sa intarzii iar la serviciu. Autobuzul tocmai a plecat din statie, ca de obicei. Nu vad altul in zare, plec pe jos catre metrou. Ma umplu de noroi, nu-i nimic. In metrou deschid jurnalul Oanei Pellea si imi place ce citesc, imi place ce simte, imi place! Alta fiinta delicata! In stanga mea sta in picioare un tip pe care nu am cum sa nu-l remarc. Arata bine si poarta palton, ceea ce rar vezi in metrou la un barbat. Arunc o privire sa-l vad mai bine. Parul drept, lungut, saten deschis, ochi albatri, inalt, bine facut. Incaltarile nu-mi plac pentru ca au multe sireturi, sunt sport si nu merg la palton. E genul de tip metalist si sunt sigura ca are iarba in buzunare. Daca nu, are acasa! Il avantajeaza fizicul, dar vorbeste un pic cam tare tinand cont ca e in aglomeratie. Vorbeste cu un tip care sta pe scaun, un tip sportiv, bine facut si el, dar la fata nu atat de dragut ca blondul. Sportivul e in tricou cu maneca scurta. Discuta despre pescuit in Delta. Si despre iarba (ha ha). Imi place aerul din preajma lor. E plin de viata. Si ei sunt la fel. La Victoriei ma grabesc pe scarile rulante si nu ma uit inapoi. Ajung la Avitorilor si cer o merdenea. Fetei de la patiserie ii tremura mana cand mi-o intinde. Ma copleseste un sentiment de parere de rau si ma gandesc ca e acolo poate de la 5 dimineata. La 10 dimineata e deja obosita! Ma grabesc printre razele de soare sa intru in cladirea de birouri. Cica anul asta e anul calului de lemn. Abia a inceput. Ma intreb daca mi-ar placea un cal. Cred ca mai degraba ceva cu multi cai :). Un Evo X, ca tot e frumos din cale afara. Calul e un animal foarte frumos, dar mi-e frica de el. E inteligent, dar e si naravas. Anul acesta ar trebui sa ma misc repede si cred ca ar fi ok. Si sa fiu aproape de natura si sigur ar fi ok. Sunt furioasa pe cei care strica natura. De aceea imi vine sa ma ascund, in loc sa ies.
Timpul trece repede cand capul imi e plin de ganduri... Birou. "Ma, ia uite la asta, si-a comandat o poula... Ai fost cu amanata?... Uite, apa plata cu lamaie! Ah, ti-ai luat doua, una inainte si una dupa ca sa nu ti se faca greata :))! Uite ce scrie aici pe foaia de plata ZY. xxx.  T: ma fraierii astia de la banca R.nu stiu ce au facut, dar xxx e parola mea. Nu stiu de ce apare langa numele meu a. E o gagica acolo la banca ca iti vine sa o f*** cand o vezi si uite ce-mi face. B: ma, tu cheltui, dar hai sa si produci ceva inainte sa vii la secretarele de la presales cu d'astea. Cu cine ai fost ma la restaurant? T: ce treaba aveti voi? Nu va zic! I: dupa ce ca-l ajutam, vrea si discretie! B: nu pot ma sa te ajut. Putina decenta frate! .....
La bucatarie doua doame dragute. Vorbesc si rad. Chiar ca e o zi frumoasa!
Deschid mail-ul! S-a terminat cu ziua frumoasa!






No comments:

Post a Comment