Thursday, February 6, 2014

La Grande Bellezza


Ma asteptam sa ma "loveasca" mai tare filmul acesta! Nu ca nu ar fi avut un impact asupra mea, dar clar nu e ceea ce-mi imaginam. Poate si pentru ca l-am vazut cand eram destul de obosita si starile sufletesti erau un pic amortite si ele. Insa replicile actorului principal au fost de mare exceptie si te pun un pic pe ganduri.
Cred ca am creat asteptari mari pentru acest film dupa The Beatitudes a lui Vladimir Martynov pe care am tot ascultat-o inainte sa-l vad. O ascult si acum cu placere: https://www.youtube.com/watch?v=BzqjhC2OYnM . Filmul acesta imi aminteste de Gheorghe Zamfir. Poate pentru ca actorul principal seamana un pic cu Zamfir sau poate pentru ca mi-as fi dorit sa fie si ceva din muzica lui acolo. https://www.youtube.com/watch?v=x3xTiZHqQU8
La Grande Bellezza as vrea sa-l revad la 60 de ani :). Sau poate la 55!


Ce am invatat? Ca nu trebuie sa judecam oamenii, dar daca tot nu ne putem abtine, macar sa nu-i judecam dupa masura faptelor lor, ci dupa masura sufletelor lor.

Ar trebui sa ma simt inca tanara pentru ca mi-a placut mai mult "The hunger Games"? Vorba aceea:
"Love will be the gift you give yourself".

No comments:

Post a Comment