Thursday, May 24, 2012

Ingeri cu chip de om

Mai devreme am vorbit cu cei din familia mea si am stabilit sa ne facem vacanta in Romania in aceasta vara. E prima data cand planuim asa, cu nostalgie dupa vremurile in care ne obisnuisem sa pasim pe taramuri mediteraneene. Ce o fi o fi, vedem noi cum iese!
Si pentru ca tot vorbeam de ingeri, eu am norocul sa cunosc ingeri cu chip de om. Anul trecut, inainte sa plecam in vacanta, am avut un mic accident cu masina si deci am ramas fara mijlocul de transport cu care trebuia sa plecam chiar in noaptea ce urma. Disperata si suparata nevoie mare, am zis ca plecam cu masina lovita, dar nu ratam vacanta pe care o asteptasem un an intreg, insa inainte de asta l-am sunat pe cel mai drag prieten al meu sa ma sfatuiesc cu el ce sanse am sa trec granita cu masina asa (bara fata sparta, un far spart, aripa indoita :D). Bunul meu prieten caruia ii spun inger cu chip de om ne-a oferit masina lui de lux fara sa stea pe ganduri. Experienta a fost foarte frumoasa pentru mine incepand cu acest gest si continuand cu restul vacantei. Despre ceilalti ingeri voi scrie alta data, ce pot sa va spun despre ei este ca: unul ma protejaza de anumiti "caini" care m-ar fi sfasiat pana acum daca nu si-ar fi intins el aripile, altul imi ofera zilnic lectii de maretie sufleteasca si altul imi da posibilitatea sa imi imbogatesc experientele spirituale citindu-i blogul . Nu am socotit aici parintii mei (toti cei 4), fratii mei (toti cei 3- chiar daca la parinti suntem doar 2) si inca doi ingeri care locuiesc cu mine in aceeasi casa.

No comments:

Post a Comment