Thursday, May 24, 2012

Cate zile mai sunt?

Mai sunt 6 zile pana pe 30 Mai :). Incepand din februarie ingerasul meu mereu intreaba: cand e ziua mea? Am socotit noi si i-am tot raspuns: peste 100 de zile, peste 90 de zile, peste 70 de zile etc. Din ultima saptamana imi spune: mai sunt 10 zile, 9 zile, 8 zile.... si tot asa. Nu e zi sa nu socoteasca.
Ma gandeam sa-i cumpar deja un cadou din lista lui (tractoras, lego, tobe, flaut, masinuta) si in dimineata zilei lui de nastere sa-l gaseasca langa el in pat. Cred ca aici e mana ingerasului lui pazitor pt ca in ultima vreme au o relatie speciala. In fiecare seara cand se culca, puiul meu mic il invita pe ingerasul sau sa se urce pe spatele lui daca nu cumva l-a luat in brate si il tine strans acolo.
Zilele trecute l-a invitat sa stea pe a doua perna din patutul lui. Dupa cateva minute si-a pus capul pe acea perna si l-am vazut ca s-a ridicat brusc si mi-a zis: mami, ingerasul chiar a stat aici, uite ca perna e calda. Cand am mutat capul de pe pernuta mica pe perna mare era cald. Sa fi fost oare de la spatele meu pt ca ma rezemasem eu mai devereme de ea? Desi trecusera cam 5 minute... :). Nu ca nu as crede in ingeri, stiu sigur ca sunt langa noi permanent, dar nu cred ca emana caldura ca oamenii. Sau cine stie?

2 comments:

  1. eu sunt de acord cu puiul tau!

    ReplyDelete
  2. Cine stie Lili? Mie mi-a placut la nebunie cand l-a invitat pe ingeras sa stea pe spatele lui :)

    ReplyDelete