Tuesday, June 3, 2014

Jolene


Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
I'm begging of you please don't take my man

sau din "Categoria grea"
Un zambet intr-un ritm cumplit de plictisit spunea
As vrea sa impachetez dorinte-n vis si nu mintea
As vrea sa pot sa gasesc la suflet antidot
Dar nimeni nu intelege, impotriva vietii nu exista lege


Ma minunez cate fiinte frumoase din calea afara sunt in jurul meu. Raman muta. Iar daca nu aici e perfectiunea atunci cum o fi acolo unde e?
Cred ca ne vom bucura de atata perfectiune dincolo pe cat de cata bucurie am trait aici.
Cred ca menirea noastra aici e sa ne bucuram. De tot ce e frumos. Si sa facem frumosul posibil.
Daca incep sa plang de bucurie ma vor trece in categoria "border line". Sau dincolo de ea. Si oricat as fugi cautand o carare unde sa pot sta singura o vreme tot dau de oameni. Iubesc oamenii, dar uneori am nevoie sa fiu eu cu mine. Si sa plang. Din acest motiv imi iubesc masina. Cel putin o vreme nimeni nu ma poate deranja. Iar daca ma opreste un politist ce sa-i spun? Ca am vazut un copac frumos? Sau ca mi-a placut o cladire de pe Strada Buzesti? Sau poate pot sa-i spun ca mi-a placut mirosul aerului de primavara. Iubesc luna mai. Iubesc oamenii si plantele si aerul si apa.


Jolene, Jolene,
Don't take him just because you can


Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you
Jolene

Oamenii te pot dezamagi daca ti-ai setat asteptari de la ei. La fel e si cu ziua de maine.
E minunat sa poti sa vezi dincolo de prosteala unui om pe care, daca o iei in serios, te ranesti caci nu este conforma imaginii proiectate de mintea ta sau poate de gelozie.  Dar daca dai un pas in spate si privesti cu atentie, daca dai la o parte penele de paun, poti sa vezi iubirea din ochii lui, poti sa-i vezi sufletul gingas.
Si ceea ce primesti are alta conotatie.

Ce minunat ar fi daca oamenii ar avea un moment in care sa-si spuna sincer: din momentul acesta sunt numai iubire! Decid ca nu vreau nimic in mod exagerat.

No comments:

Post a Comment