Monday, March 9, 2015

Profa de muzica


Astazi, David, serbezi la scoala ziua de 8 Martie care a fost ieri si am cumparat pentru dna invatatoare o orhidee langa care ai pus o felicitare desenata de tine.
Te-am rugat ieri sa faci felicitari si pentru dna de sport si dna de muzica, insa nu ai vrut sa muncesti prea mult pentru felicitari, asa ca pentru cele doua doamne nu avem decat ganduri bune.
Astazi in drum spre scoala, in masina, m-au apucat remuscarile si ti-am zis ca totusi ar fi fost frumos sa le fi facut si lor cate o felicitare, iar tu mi-ai raspuns ca nu-i nici o problema pentru ca oricum nu iti place de dna de muzica.
- De ce?
- Pentru ca i-a intrebat odata pe copii cum a fost in vacanta si fiecare a povestit cate ceva, ia la final dna de muzica a tras concluzia ca nu a fost prea interesant ce au facut copiii.
Mi-e greu sa cred ca s-a intamplat asa, si ti-am spus ca uneori oamenii, care au trait de toate in viata lor, nu mai sunt impresionati de nimic.
- E o baba! mi-ai replicat. E plictisita si sa ne lase in pace!
Am incercat apoi sa iti explic cum ca orice gand rau impotriva a orice (fiinte, lucruri) nu face bine nimanui, nici noua, nici celorlalti oameni si nici planetei.
Ai coborat din masina cu grija pentru orhideea alba, ai intrat pe poarta scolii, iar eu am plecat la serviciu. Erai atat de frumos cu parul un pic mare, cu ghiozdanul in spate si cu floarea in mana.Te iubesc mami!









No comments:

Post a Comment