Thursday, October 10, 2013

Dumnezeu sa-i ierte!


Pasii mei sunt scurti si grei. Desi nu car nimic in spate simt o greutate invizibila apasand pe spatele meu. Ma doare in suflet si fizic! Cand imi suna telefonul la 10 dimineata si sunt parintii mei sigur ceva nu e in regula. Si nu era azi dimineata cand am aflat ca si ea a murit in urma tragicului accident de saptamana trecuta cand sotul ei a pierit imediat in urma impactului. Doi oameni tineri, circuland regulamentar, au fost izbiti de o alta masina care venea cu viteza din sensul opus. Masina lor s-a lovit de un capat de pod si s-a rasturnat. "Nu a avut zile" zicea lumea care a vazut urmarile accidentului si politistul care a investigat cazul, vorbind despre soferul decedat. Se pare ca nici ea nu a avut. A mai trait cateva zile si aseara s-a stins. Nu stiu daca din cauza ranilor sau la aflarea vestii ca sotul ei nu mai e. Pana acum nu stia, posibil sa nu fi aflat deloc pana cand a inchis ochii definitiv. In urma au ramas doi copii tineri, distrusi de durere. Imi sunt rude si sunt trista astazi. E a treia inmormantare in familie pe anul acesta si sper sa fie ultima pentru multi ani de aici inainte. Dumnezeu sa-i ierte!

No comments:

Post a Comment