Wednesday, February 13, 2013

Je suis malade



Nu ma surprinde atat de mult calitatea vocii care ma asteptam sa fie ireprosabila ca si in multe alte melodii  ale Larei si poate nici versurile nu ma incanta atat de mult desi sunt miscatoare. Imi place mult interpretarea aceasta si mi s-a lipit de suflet ca timbrul de scrisoare. Poate e ceva teatru, dar sigur e multa traire, iar emotia pe care o transmite si felul in care se transpune fizic in melodie ma fac sa imi doresc ca fiecare om de pe planeta aceasta sa aiba macar odata ocazia de a trai un moment cu o asa pasiune.  
Pentru mine, o astfel de ocazie ar insemna vindecarea de orice boala in acel moment, as ierta tot, as uitat tot ce e rau, as iubi tot ce ma inconjoara, mi-ar da putere sa trec peste orice nu am putut sa realizez in trecut si as prinde aripi. 
Probabil insa ca drumul trebuie parcurs invers: trebuie sa ai o anumita stare de spirit si sa fii intr-un anume fel ca sa poti sa traiesti un asa moment.

Rasplata e pe masura: Je t’aime!  http://www.youtube.com/watch?v=MgICk_RTDIs

No comments:

Post a Comment