Saturday, June 18, 2016

Cea mai sincer jelit



Astăzi David a avut serbarea de sfârșit de an cu piesa "Iosif și frații săi". Din păcate nu am putut să îl însoțim la serbare pt ca noaptea trecută la 23.50 tataia Nelu ne-a părăsit.
A aflat se acest lucru David când s-a întors de la serbare. Era foarte fericit și se juca cu un iepuraș primit cadou. Mi-am făcut curaj și i-am spus. A început să plângă apoi a crezut că e o farsă. A sunat la tati și a aflat că e adevărat. Atât de sincer s-a jelit că mi-a rupt inima. A zis că îl iubea atât de mult, și l-a rugat pe Dumnezeu să îi dea o a doua viață. Și-a amintit că tataia pentru el a câștigat un joc de șah,  apoi a zis că poate aparatul care indică dacă e în viață e stricat și de fapt tataia să trăiască. Și-a amintit cum râdea el și a zis că îi e tare dor de el. A luat o fotografie cu el și a plâns cu ea în brațe. Apoi a zis ca daca ar avea două vieți i-ar da lui una si ca tataia nu merita sa moară.
A tot repetat că îi e tare dor de el. I-am spus că acum e bine unde e pentru că sufletul său e la Dumnezeu și corpul nu mai contează. Mi-a răspuns că pentru el fiecare moleculă contează.
S-a trezit Alexandru și l-a îmbrățișat cu atât de multă dragoste! i-am spus că Alexandru, ca și el, e o parte din tataia. A plâns mult David, ne-am îmbrățișat și ne-am consolat.
Duminică a fost înmormântarea și David a mers cu noi. Desi am făcut coroană, el a ținut să îi ducă lui tataia doi trandafiri albi.

No comments:

Post a Comment